W obliczu niżu demograficznego i wzrostu konkurencji między szkołami na wszystkich szczeblach, tradycyjne wyznaczniki sukcesu, takie jak kadra nauczająca i oferta edukacyjna to za mało. Rola Internetu nigdy nie była tak ważna jak teraz. Promocja szkół wyższych i szkół językowych nabiera coraz szybszego tempa w walce o potencjalnego kandydata na kurs lub studia.
Jak promować szkołę - content marketing!
Szukasz skutecznych metod promocji szkoły językowej lub wyższej w Internecie? Redakcja nowoczesnego portalu edukacyjno-biznesowego zaprasza do współpracy!
KIM JESTEŚMY
Portal Edulider.pl to platforma, na łamach której publikujemy merytoryczne artykuły na aktualne tematy związane z nowoczesną edukacją, rozwojem osobistym oraz rynkiem pracy. Na bieżąco śledzimy aktualne trendy oraz informujemy naszych czytelników o nowoczesnych rozwiązaniach w dziedzinie edukacji i biznesu. Posiadamy 10-letnie doświadczenie w redakcji treści, które zyskują uznanie w oczach naszych klientów.
Zaufało nam wiele firm z branży edukacyjno szkoleniowej oraz uczelni. Z wieloma z nich współpracujemy regularnie. Wśród naszych klientów są takie firmy jak: Szkoły Policealne Gowork, Lingualand, Callan, WSZ Gdańsk czy UMK Toruń.
Teraz do współpracy zapraszamy Ciebie.
CO OFERUJEMY
Specjalnie na Twoje życzenie stworzymy artykuł informacyjny lub ekspercki promujący Twoją szkołę. Content marketing polega na tworzeniu oryginalnych i unikatowych treści zoptymalizowanych pod wyszukiwarki, tak aby studenci mogli znaleźć Twoją ofertę na pierwszej stronie Google. Więcej o ofercie czytaj TUTAJ
DLACZEGO MY?
- Oferujemy najskuteczniejszą obecnie usługę promocji za pomocą treści (content marketing)
- Znamy się na wyszukiwaniach w Internecie i wiemy jakie treści są interesujące dla studentów
- Mamy 10 lat doświadczenia w zakresie tworzenia różnego typu tekstów
- Jesteśmy dokładni, rzetelni i terminowi
- Dostosowujemy się do wymagań klienta
- Oferujemy najlepszy stosunek jakości do ceny!
*W celu zamówienia artykułu prosimy o kontakt pod edubiz.info@gmail.com
Promocja szkoły wyższej
Wg statyk Google: 9 na 10 przyszłych studentów zaczyna szukać uczelni bez wyraźnie zarysowanej koncepcji szkoły. To otwiera drogę wielu szkołom wyższym aby trafnie zaprezentować ofertę kursów przed potencjalnymi kandydatami na studia. 72% przyszłych studentów kontaktuje się z uczelnią po dwóch tygodniach od wylądowania na jej stronie internetowej, a 54% po 4 miesiącach. To ukazuje, że wybór drogi kształcenia i szkoły jest ważną i rozłożoną w czasie decyzją. Reklamując szkołę pomagamy przyszłym studentom podjąć właściwą decyzję.
Promocja szkoły językowej
Ta kategoria szkół to wyjątkowo liczna grupa, języków będziemy się uczyć zawsze. W globalnym społeczeństwie znaczenie języków będzie wzrastać. Równocześnie, obecenie mamy ogromną ilość szkół językowych na rynku, które konkurują o studenta. Jak wyróżnić się? Jak wypromować szkołę językową? Jeżeli tradycyjne metody reklamy, takie jak ulotki nie skutkują... warto przełączyć się na nowoczesne formy promocji szkół.
Co warto wiedzieć o wizerunku szkoły?
Kreowanie wizerunku szkoły wymaga coraz bardziej wyspecjalizowanych metod reklamowych. Do promocji wizerunku wykorzystuje się tradycyjny druk i nowoczesne formy reklamy Internetowej. Na wizerunek szkoły ma wpływ duża ilość czynników, np: kadra nauczająca, oferowane programy, lokalizacja, cena kursów, stypendia, reputacja liczona dorobkiem naukowym, poziom innowacyjności, czy też ilość zatrudnionych absolwentów itp. Często, szkoły nie wiedzą jak promować własne osiągnięcia i unikalne atrybuty, sprawiając, że przyszli studenci z trudem rozpoznają jej wizerunek.