Solutions Bay Sp. z o.o.

Opis działalności: 
Solutions Bay - Zatoka Możliwości - wspieramy managerów i organizacje we wdrażaniu właściwych zmian. Stanowimy zespół, w którym każdy członek posiada specjalistyczne ( zarówno teoretyczne jak i praktyczne) doświadczenie w zakresie doradztwa biznesowego. Jesteśmy przekonani, że nieustanny rozwój jest głównym czynnikiem sukcesu, zarówno osobistego jak i organizacyjnego. Wierzymy, że najlepiej rozwijamy się poprzez poszerzanie horyzontów oraz poszukiwanie nowych, lepszych alternatyw w sposobach myślenia i działania. Wiemy także, że postęp jest niezbędny do funkcjonowania w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu, a przede wszystkim do osiągnięcia sukcesu. Lata doświadczeń spowodowały, iż swobodnie posługujemy się nie tylko znanymi metodami szkoleniowymi, ale także metodami, które sami wypracowaliśmy. Zależy nam na maksymalizacji korzyści pochodzących z inwestycji czasu oraz zasobów naszych partnerów, dlatego proponujemy programy dedykowane oraz szkolenia otwarte. W przypadku szkoleń dedykowanych wszelkie treści programowe są dopasowywane do konkretnych potrzeb organizacji. Diagnozowanie obszarów wymagających usprawnienia odbywa się w ścisłej kooperacji. Nasz zespół rozmawia z przedstawicielami firmy o aktualnej sytuacji organizacji, a następnie dokonuje analizy i doboru odpowiednich treści, a także form przekazu. Dzięki wypracowanemu w ten sposób programowi, możliwa jest maksymalizacja zadowolenia partnera, przejawiająca się we wzroście efektywności organizacji oraz jej pracowników. Poniższa lista zawiera wyszczególnione obszary w których się specjalizujemy i opracowujemy programy dedykowane oraz otwarte: 1. Komunikacja (czyli: jakie są zasady skutecznego porozumiewania się? Jak tworzyć komunikaty by być zrozumianym? W jaki sposób przekazywać informacje? Jak komunikacja pomaga w osiąganiu celów?) 2. Motywowanie (czyli: co zrobić by wzmocnić skuteczność zespołu? Jak motywować i jak karać pracowników? Jak zachęcać współpracowników do efektywniejszej pracy?) 3. Leadership (czyli: jak zbudować autorytet i co robić by być dobrym liderem/przywódcą? Jakie są zasady i techniki, które zwiększają wpływ lidera na ludzi i organizację?) 4. Zarządzanie zmianą (czyli: jak przygotować organizację i ludzi do wdrożenia zmiany? Co robić by została ona przyjęta bez oporu? Jakie narzędzia wspierają wprowadzenie zmiany?) 5. Zarządzanie projektami (czyli: jak zrealizować projekt tak by zmieścił się w czasie, budżecie oraz posiadał założoną jakość? Jakie techniki i narzędzia pomagają w realizacji projektu? Jakie błędy są najczęściej popełniane i jakich uniknąć?) 6. Zarządzanie procesami (czyli: jak planować, modelować, restrukturyzować oraz zarządzać procesami istniejącymi w organizacji? Jakie narzędzia ułatwiają zarządzanie procesami?)
E-mail: 
anna.wysoczańska@solutionsbay.pl, info@solutionsbay.pl
Sukcesy: 
Nasz zespół przeszkolił ponad 4 650 osób, co zajęło ponad 10 000 godzin. Jeden z naszych trenerów, jako jedna z nielicznych osób w Polsce posiada Certified John Maxwell Team Coach, Teacher and Trainer.
Cele: 
Wspieranie managerów i organizacji we wdrażaniu właściwych zmian. Rozwój przywództwa i efektywności liderów organizacji. Wsparcie w wyznaczaniu ścieżek rozwoju osobistego i organizacyjnego.
Doradzamy w: 
1. Komunikacja (czyli: jakie są zasady skutecznego porozumiewania się? Jak tworzyć komunikaty by być zrozumianym? W jaki sposób przekazywać informacje? Jak komunikacja pomaga w osiąganiu celów?) 2. Motywowanie (czyli: co zrobić by wzmocnić skuteczność zespołu? Jak motywować i jak karać pracowników? Jak zachęcać współpracowników do efektywniejszej pracy?) 3. Leadership (czyli: jak zbudować autorytet i co robić by być dobrym liderem/przywódcą? Jakie są zasady i techniki, które zwiększają wpływ lidera na ludzi i organizację?) 4. Zarządzanie zmianą (czyli: jak przygotować organizację i ludzi do wdrożenia zmiany? Co robić by została ona przyjęta bez oporu? Jakie narzędzia wspierają wprowadzenie zmiany?) 5. Zarządzanie projektami (czyli: jak zrealizować projekt tak by zmieścił się w czasie, budżecie oraz posiadał założoną jakość? Jakie techniki i narzędzia pomagają w realizacji projektu? Jakie błędy są najczęściej popełniane i jakich uniknąć?) 6. Zarządzanie procesami (czyli: jak planować, modelować, restrukturyzować oraz zarządzać procesami istniejącymi w organizacji? Jakie narzędzia ułatwiają zarządzanie procesami?)
Organizowane kursy: 
Public Speaking for Leaders - wystąpienia publiczne dla liderów Skuteczna realizacja celów zespołu Fundamentals of Leadership - przywództwo i główne zadania lidera Coaching for Leaders - Coaching jako liderskie narzędzie wpływania na zespół Kompleksowe zarządzanie projektami Motywowanie i komunikacja w organizacji Program Rozwoju Aktywnego Sprzedawcy Program Rozwoju Liderów - program zamknięty i otwarty Program Rozwoju Umiejętności Przywódczych i Komunikacji - program zamkięty
Nasza kadra: 
Tomasz Kurek Przedsiębiorca, menadżer, trener biznesu i doradca z dziesięcioletnim stażem w zakresie zarządzania organizacjami i zespołami projektowymi. Członek Zarządu Agencji Rozwoju Innowacji SA, odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie usług z zakresu komercjalizacji wiedzy i transferu technologii. Doradzał przy opracowaniu kilkudziesięciu projektów inwestycyjnych wprowadzających do oferty firm nowe produkty i usługi. Współtworzył kilkanaście strategii rozwoju firm i instytucji publicznych, strategii komercjalizacji wynalazku i pozyskania inwestora. Zwolennik ciągłego i dobrze zaplanowanego doskonalenia organizacji w oparciu o zestaw narzędzi dobranych indywidualnie do jej sytuacji i potrzeb. Liczba przeszkolonych osób: 800 Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń: 2 832 Michał Kisza Od ponad 8 lat związany z branżą IT w szczególności z projektami, w których tworzy się oprogramowanie. Pasjonat zwinnego podejścia do realizacji projektów (ang. Agile PM), które stosuje w różnych przedsięwzięciach od ponad 4 lat. Od ponad 2 lat regularnie prowadzi wybrane moduły szkoleniowe w ramach studiów podyplomowych z zarządzania projektami (WSB Wrocław, WSB Poznań) oraz w ramach programu szkoleniowego PM Open prowadzonego w Ernst & Young Academy of Business w Warszawie. Współzałożyciel AgileAddicted, wrocławskiej grupy profesjonalistów zainteresowanych usprawnieniami realizowanych przez nich przedsięwzięć. Liczba przeszkolonych osób: 821 Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń: 336 Tomasz Krakowczyk Posiada ponad 8-letnie w zarządzaniu zespołami projektowymi. Od 4 lat zajmuje się wdrażaniem strategicznych zmian w organizacjach biznesowych i społecznych. Absolwent programu rozwoju liderów realizowanego w USA przez The John Maxwell Team, gdzie uzyskał Certified John Maxwell Team Coach, Teacher and Trainer. Doświadczeniem, które ciągle zdobywa, dzieli się ze swoimi klientami, pracując jako doradca, trener i wykładowca z zakresu zarządzania projektami, zarządzania strategicznego i przywództwa. Pracował dla polskich firm, przedsiębiorstw z kapitałem zagranicznym, organizacji pozarządowych oraz dla jednej z największych agencji rządowych. Zwolennik budowania „zwinnych” organizacji. Liczba przeszkolonych osób: 900 Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń: 1 400 Rafał Błachowski Praktyk i trener biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Propagator stosowania nowoczesnych technik komunikacyjnych w biznesie. Przez 9 lat zarządzał i wdrażał innowacyjne projekty dla Międzynarodowych Targów Poznańskich. Kompetencje komunikacyjne wypracowywał ponadto jako wieloletni dziennikarz prasowy i radiowy. Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Błachowski i Partnerzy, na co dzień współpracuje z wieloma organizacjami, w tym m.in. z World Trade Center Poznań. Pasjonat tajników zewnętrznej (marketingowej, sprzedażowej) i wewnętrznej (przywódczej) komunikacji biznesowej. Realizuje autorskie warsztaty udoskonalające kompetencje zarządzania i motywowania pracowników, komunikacji interpersonalnej i zagadnień zwiazanych z mową ciała. Specjalizuje się w doradztwie i prowadzeniu warsztatów kształtujących odpowiednie standardy komunikacji wewnętrznej i jej wagi w efektywnym funkcjonowaniu polskich firm. Liczba przeszkolonych osób: 826 Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń: 919 Tomasz Wrzesiewski Trener, konsultant, manager. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w biznesie i branży szkoleniowej. Jest specjalistą w zakresie zarządzania projektami, zarządzania strategicznego oraz zarządzania sprzedażą. Posiada bogate doświadczenie w zakresie budowy i zarządzania zespołami o różnej specjalizacji: zarządzał restrukturyzacją dużych i małych firm produkcyjnych i usługowych, organizacji publicznych i non-profit. Współpracował z Komisją Energetyki Sejmu RP oraz Parlamentem Europejskim. Specjalizuje się w prowadzeniu doradztwa i warsztatów z zakresu zarządzania portfelem projektów, zarządzania strategicznego, modelowania procesów biznesowych, zarządzania sprzedażą oraz zarządzania zespołem. Propagator zarządzania zgodnie z założeniami TOC, Łańcucha Krytycznego oraz Load Factor Scheduling. Liczba przeszkolonych osób: 1 280 Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń: 4 264
Miasto: 
Cała Polska