zarządzanie w organizacji

19 sie. 2016

Popularność coachingu wzrasta z miesiąca na miesiąc, wraz z tym jak doceniają go kolejni przedsiębiorcy. Na chwilę obecną szacuje się, że coaching jest jednym z najprężniej rozwijających się segmentów biznesu, a jego rynek światowy rocznie jest wart ponad trzy miliardy dolarów. Tak duża popularność tej dziedziny wynika głównie z obecnego tempa życia.

06 wrz. 2015

Według prognoz, do końca 2015 roku użytkowników smartfonów i tabletów na całym świecie będzie więcej niż dwa miliardy. Oznacza to, że po raz pierwszy w historii będziemy mieć do czynienia z sytuacją, w której więcej osób będzie korzystało z mobilnego Internetu niż tego dostępnego na urządzeniach stacjonarnych. To z kolei pociągnie za sobą daleko idące konsekwencje dla procesu rekrutacji.

01 wrz. 2015

Wbrew pozorom bycie dobrym szefem może okazać się trudne. Choć każda branża wymaga innych predyspozycji do pracy to jednak można wyróżnić zespół cech, które powinien posiadać każdy szef. Jak być dobrym szefem?

09 st. 2015

Zarządzanie na odległość, zwane również zarządzaniem wirtualnym (z ang. virtual management) staje się coraz bardziej popularnym sposobem prowadzenia działalności gospodarczej. Skuteczność działań zespołu wirtualnego w głównej mierze zależy od kompetencji managera. Jak zarządzać ludźmi na duże odległości? Jak sprawdzić czy pracownicy działają efektywnie i w interesie firmy?

08 maj 2014

Zjawisko wypalenia zawodowego zatacza coraz szersze kręgi.  Burnout jako zespół stresu psychologicznego rozprzestrzenia się niczym pożar. Prowadzi nie tylko do rozdrażenienia, ale również niszczy relacje osobiste, powoduje zmęczenie, niepokój, a nawet prowadzi do depresji. Jak zapobiegać wypaleniu zawodowemu?

14 kw. 2014

Mobbing w pracy jest zjawiskiem coraz bardziej powszechnym. Jego skutki są negatywne zarówno dla ofiary, która często cierpi na zaburzenia psychiczne i psychopatyczne, jak również dla całej firmy jako organizacji. Czym jest mobbing? Jak można sobie z nim radzić?

08 cz. 2013

Jednym z wyzwań, jakie stoi przed każdym przedsiębiorstwem jest komunikacja wewnętrzna. Jak wynika z badań to jakie relacje panują między pracownikami i jak wygląda obieg informacji ma niezwykle ważne znaczenie dla efektywności pracy pracowników, a co za tym idzie sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Jak usprawnić komunikację wewnętrzną w firmie?

19 kw. 2013

Zasady dopuszczalnej kontroli pracownika przez jego przełożonego nie są wyrażone wprost w żadnych przepisach prawnych. Zasady te formułuje się jedynie w oparciu o przepisy o ochronie dóbr osobistych oraz o niezbywalnym prawie każdego człowieka do ochrony korespondencji prywatnej. Jak ta kwestia wygląda w praktyce? Czy pracodawca może kontrolować pracownika bez ograniczeń?

10 kw. 2013

Employer branding w ostatnich latach stał się pojęciem dość powszechnie używanym. Dostrzeżenie zależności między wizerunkiem firmy a jej sukcesem na rynku zaowocowało rozpoczęciem działalności na rzecz rozwoju employer brandingu. Czym jest employer branding i od czego zacząć jego wdrażanie?

Strony