e-uczeń

19 mrz. 2017

Dzięki prężenie rozwijającym się nowym technologiom praktycznie z każdej dziedziny nauki możemy dziś dokształcać się online. Wśród oferowanych szkoleń wiele z nich to kursy bezpłatne. Pozostaje jednak pytanie, czy darmowe szkolenia online są warte czasu i wysiłku? Gdzie szukać wartościowych materiałów?

20 paź. 2016

Popularność e-nauki skłania do przeanalizowania jej katalogu plusów i minusów. Nauka przez Skype ma wiele zalet, o wiele mniej można w niej dostrzec wad. Początkowo Skype zaczął być wykorzystywany do nauki języków obcych. Komunikator jest świetnym narzędziem do prowadzenia konwersacji językowych bez wychodzenia z domu. To idealne ułatwienie, dzięki któremu możemy konwersować z native speakerami z drugiego końca świata.

17 kw. 2016

E-learning czyli nauka z wykorzystaniem sieci komputerowych oraz Internetu to świetny sposób na zdobywanie wiedzy i umiejętności. Poniżej przedstawiamy 5 nowych rozwiązań e-learningowych, które zrewolucjonizowały tę branżę. Ich wykorzystanie może znacznie pomóc każdemu, kto chce bardziej efektywnie podejść do e-learningu.

03 lt. 2016

W świecie nieustannych zmian biegłość językowa uważana jest za jedną z najważniejszych umiejętności, przydatnych współczesnemu człowiekowi. Dzięki wielu alternatywnym drogom rozwoju,  jakie daje dziś Internet, nie jesteśmy jednak skazani na tradycyjne studia. Możemy wykorzystać nieograniczone możliwości, dostępne dzięki nowoczesnym technologiom, w tym naukę języka angielskiego przez Skype.

21 wrz. 2015

Użytkowników smartfonów przybywa z roku na rok. Wraz ze wzrostem popularności urządzeń mobilnych rośnie ilość aplikacji na komórkę, w tym również edukacyjnych. Czego dziś można się uczyć mobilnie? Które programy są popularne i dlaczego warto z nich korzystać? Poniżej prezentujemy listę 10 aplikacji edukacyjnych, które warto wypróbować jeśli chcemy zainwestować w swój rozwój osobisty.

16 lp. 2014

Sprzedaż produktów i usług w internecie odbywa się przede wszystkim za pomocą stron internetowych, a także reklam online i działań marketingowych. Nadal niewiele firm wykorzystuje spotkania online czy webinar internetowy. Zapominają o tym, że w sprzedaży bardzo ważny jest kontakt z klientem, który w przypadku wielu firm ogranicza się do wysyłania subskrybentom newslettera czy dodania wpisu na portalu społecznościowym. Często to jednak za mało, jeśli firma chce zdobywać nowych klientów, sprzedawać swoje produkty i pomnażać zyski firmy.

22 cz. 2014

Bezpieczne, dostępne, łatwe w obsłudze i niezawodne- tak powszechnie mówi się o narzędziach Google Apps. Będące gwarantowanym bezpłatnie połączeniem systemu szkolnego z najnowszymi technologiami zmieniają rzeczywistość edukacyjną oferując możliwości nauki na miarę XXI wieku. Co to jest Google Apps dla Szkół i Uczelni? Jak można wykorzystać narzędzia Google w procesie nauki i nauczania?

03 cz. 2014

Tradycyjne metody nauczania właściwie przechodzą już do lamusa. W dzisiejszych dynamicznych i zmieniających się niemal z dnia na dzień czasach wydają się przestarzałe i nie odpowiadają na potrzeby ani uczniów w szkołach ani dorosłych osób, które postanawiają podnieść swoje kwalifikacje. Specjaliści zajmujący się metodologią nauczania już od wielu lat nawołują do radykalnych zmian. Od dawna wprowadzane są alternatywne, aktywizujące metody prowadzenia zajęć, które pozwalają maksymalnie zaangażować uczestników w ich przebieg i wykorzystać ich potencjał.

15 maj 2014

Mobile learning zwany w skrócie m-learningiem jest innowacyjną formą nauki wykorzystującą bezprzewodowe technologie takie jak laptopy, smartphony, tablety czy odtwarzacze mp3. To bardziej nowoczesna forma d-learningu czyli uczenia się na odległość.

27 wrz. 2013

Do 31 października trwa rekrutacja do innowacyjnego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej, opartego na bazie rozwiązań społecznościowych. Projekt skierowany jest do osób pracujących między 25 a 64 rokiem życia i umożliwia bezpłatne samokształcenie wykorzystując różne metody nauczania oraz zróżnicowane pod względem tematyki materiały dydaktyczne.

Strony

Additional uncaught exception thrown while handling exception.

Original

PDOException: SQLSTATE[42000]: Syntax error or access violation: 1142 INSERT command denied to user 'edulider_baza'@'10.0.78.169' for table 'accesslog': INSERT INTO {accesslog} (title, path, url, hostname, uid, sid, timer, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => e-uczeń [:db_insert_placeholder_1] => taxonomy/term/115 [:db_insert_placeholder_2] => [:db_insert_placeholder_3] => 54.82.56.95 [:db_insert_placeholder_4] => 0 [:db_insert_placeholder_5] => w0uwMYuXbRZ3uYXadjmdD_e7P-QwK3CaanUgJaCVYUQ [:db_insert_placeholder_6] => 575 [:db_insert_placeholder_7] => 1513297747 ) in statistics_exit() (line 93 of /home/edulider/www/modules/statistics/statistics.module).

Additional

PDOException: SQLSTATE[42000]: Syntax error or access violation: 1142 INSERT command denied to user 'edulider_baza'@'10.0.78.169' for table 'watchdog': INSERT INTO {watchdog} (uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7, :db_insert_placeholder_8, :db_insert_placeholder_9); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => 0 [:db_insert_placeholder_1] => php [:db_insert_placeholder_2] => %type: !message in %function (line %line of %file). [:db_insert_placeholder_3] => a:6:{s:5:"%type";s:12:"PDOException";s:8:"!message";s:874:"SQLSTATE[42000]: Syntax error or access violation: 1142 INSERT command denied to user 'edulider_baza'@'10.0.78.169' for table 'accesslog': INSERT INTO {accesslog} (title, path, url, hostname, uid, sid, timer, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => e-uczeń [:db_insert_placeholder_1] => taxonomy/term/115 [:db_insert_placeholder_2] => [:db_insert_placeholder_3] => 54.82.56.95 [:db_insert_placeholder_4] => 0 [:db_insert_placeholder_5] => w0uwMYuXbRZ3uYXadjmdD_e7P-QwK3CaanUgJaCVYUQ [:db_insert_placeholder_6] => 575 [:db_insert_placeholder_7] => 1513297747 ) ";s:9:"%function";s:17:"statistics_exit()";s:5:"%file";s:55:"/home/edulider/www/modules/statistics/statistics.module";s:5:"%line";i:93;s:14:"severity_level";i:3;} [:db_insert_placeholder_4] => 3 [:db_insert_placeholder_5] => [:db_insert_placeholder_6] => http://edulider.pl/tagi/e-uczen [:db_insert_placeholder_7] => [:db_insert_placeholder_8] => 54.82.56.95 [:db_insert_placeholder_9] => 1513297747 ) in dblog_watchdog() (line 154 of /home/edulider/www/modules/dblog/dblog.module).