kształcenie na odległość

19 mrz. 2017

Dzięki prężenie rozwijającym się nowym technologiom praktycznie z każdej dziedziny nauki możemy dziś dokształcać się online. Wśród oferowanych szkoleń wiele z nich to kursy bezpłatne. Pozostaje jednak pytanie, czy darmowe szkolenia online są warte czasu i wysiłku? Gdzie szukać wartościowych materiałów?

21 lt. 2017

Zainteresowanie językiem angielskim rośnie z roku na rok. I w sumie trudno się temu dziwić. Wymóg przynajmniej podstawowej znajomości tego języka można znaleźć w setkach ofert pracy, a także wartościowych kursach udostępnianych online. Jednak od zamiaru nauki do realizacji droga daleka. Nasuwa się więc pytanie, czy można nauczyć się języka angielskiego w domu?

20 paź. 2016

Popularność e-nauki skłania do przeanalizowania jej katalogu plusów i minusów. Nauka przez Skype ma wiele zalet, o wiele mniej można w niej dostrzec wad. Początkowo Skype zaczął być wykorzystywany do nauki języków obcych. Komunikator jest świetnym narzędziem do prowadzenia konwersacji językowych bez wychodzenia z domu. To idealne ułatwienie, dzięki któremu możemy konwersować z native speakerami z drugiego końca świata.

16 lp. 2014

Sprzedaż produktów i usług w internecie odbywa się przede wszystkim za pomocą stron internetowych, a także reklam online i działań marketingowych. Nadal niewiele firm wykorzystuje spotkania online czy webinar internetowy. Zapominają o tym, że w sprzedaży bardzo ważny jest kontakt z klientem, który w przypadku wielu firm ogranicza się do wysyłania subskrybentom newslettera czy dodania wpisu na portalu społecznościowym. Często to jednak za mało, jeśli firma chce zdobywać nowych klientów, sprzedawać swoje produkty i pomnażać zyski firmy.

03 cz. 2014

Tradycyjne metody nauczania właściwie przechodzą już do lamusa. W dzisiejszych dynamicznych i zmieniających się niemal z dnia na dzień czasach wydają się przestarzałe i nie odpowiadają na potrzeby ani uczniów w szkołach ani dorosłych osób, które postanawiają podnieść swoje kwalifikacje. Specjaliści zajmujący się metodologią nauczania już od wielu lat nawołują do radykalnych zmian. Od dawna wprowadzane są alternatywne, aktywizujące metody prowadzenia zajęć, które pozwalają maksymalnie zaangażować uczestników w ich przebieg i wykorzystać ich potencjał.

15 maj 2013

Wielu z nas poświęca dużo czasu na oglądanie telewizji oraz surfowanie po Internecie. Niektórzy wręcz nie wyobrażają sobie dnia bez zajrzenia do informacji w sieci. A co jeśli choć ułamek czasu z tego poświęcić na  samodzielną naukę, studiowanie interesujące przedmiotu? Jak rozpocząć samoedukację?

27 gru. 2012

Potrzeba aktualizacji wiedzy ma znaczenie, zarówno na poziomie jednostkowym, jak i większych organizacji. Biznesowe szkolenia na odległość są zatem pomocne w uzupełnieniu wiedzy, dokształcaniu się i wprowadzaniu nowych procesów do firm i innych instytucji. Należy jednak pamiętać o potrzebie interakcji między ludźmi w celu lepszego przyswojenia nowych umiejętności. Nie obędzie się bez bezpośredniego kontaktu z trenerem, który poprowadzi nas w odpowiednim kierunku i nauczy jak nowe zmiany wprowadzać w życie.

06 kw. 2012

W dniach 13-15 czerwca 2012, na terenie Politechniki Warszawskiej odbędzie się konferencja poświęcona szeroko rozumianej e-edukacji. Edukacja online staje się coraz bardziej popularnym tematem konferencji w oświecie.

 

Tematyka wydarzenia będzie oscylować wokół takich zagadnień jak:

§  Wirtualizacja kształcenia i nowe trendy w e-edukacji;

§  Metodyka e-nauczania, kryteria oceny efektów nauczania przez Internet,

§  Technologie informacyjne, multimedia i Internet w edukacji,

§  E-nauczanie w kształceniu przez całe życie

 

26 mrz. 2011

Metody e-learningowe są często dzielone na dwie główne kategorie: Synchronicznego Wzorca (Synchronous E – learning modules) oraz Asynchronicznego Wzorca (Asynchronous E - learning modules). Obecnie jesteśmy świadkami narodzin nowej grupy szkoleń, łączącej najlepsze elementy wspomnianych rodzajów modułów. W poniższym artykule omówiono znaczenie, cele, zalety i wady pierwszych dwóch rodzajów e-learning’u.

20 lt. 2011

Jak pokazują statystyki, na niewiarygodnie szybkim rozwoju szkoleń w wersji online, najbardziej zyskują właściciele małych firm. Okazuje się, że wiedza i umiejętności nabyte za pośrednictwem kursów internetowych, wspomagają młodych liderów w poszerzaniu działalności swoich przedsiębiorstw.

Strony

Additional uncaught exception thrown while handling exception.

Original

PDOException: SQLSTATE[42000]: Syntax error or access violation: 1142 INSERT command denied to user 'edulider_baza'@'10.0.78.169' for table 'accesslog': INSERT INTO {accesslog} (title, path, url, hostname, uid, sid, timer, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => kształcenie na odległość [:db_insert_placeholder_1] => taxonomy/term/84 [:db_insert_placeholder_2] => [:db_insert_placeholder_3] => 54.82.56.95 [:db_insert_placeholder_4] => 0 [:db_insert_placeholder_5] => P5K-t2l4lGxCKDHjp_Ag4DkWwywuT-HbXwAzlGr91Kw [:db_insert_placeholder_6] => 838 [:db_insert_placeholder_7] => 1513298122 ) in statistics_exit() (line 93 of /home/edulider/www/modules/statistics/statistics.module).

Additional

PDOException: SQLSTATE[42000]: Syntax error or access violation: 1142 INSERT command denied to user 'edulider_baza'@'10.0.78.169' for table 'watchdog': INSERT INTO {watchdog} (uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7, :db_insert_placeholder_8, :db_insert_placeholder_9); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => 0 [:db_insert_placeholder_1] => php [:db_insert_placeholder_2] => %type: !message in %function (line %line of %file). [:db_insert_placeholder_3] => a:6:{s:5:"%type";s:12:"PDOException";s:8:"!message";s:893:"SQLSTATE[42000]: Syntax error or access violation: 1142 INSERT command denied to user 'edulider_baza'@'10.0.78.169' for table 'accesslog': INSERT INTO {accesslog} (title, path, url, hostname, uid, sid, timer, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => kształcenie na odległość [:db_insert_placeholder_1] => taxonomy/term/84 [:db_insert_placeholder_2] => [:db_insert_placeholder_3] => 54.82.56.95 [:db_insert_placeholder_4] => 0 [:db_insert_placeholder_5] => P5K-t2l4lGxCKDHjp_Ag4DkWwywuT-HbXwAzlGr91Kw [:db_insert_placeholder_6] => 838 [:db_insert_placeholder_7] => 1513298122 ) ";s:9:"%function";s:17:"statistics_exit()";s:5:"%file";s:55:"/home/edulider/www/modules/statistics/statistics.module";s:5:"%line";i:93;s:14:"severity_level";i:3;} [:db_insert_placeholder_4] => 3 [:db_insert_placeholder_5] => [:db_insert_placeholder_6] => http://edulider.pl/tagi/ksztalcenie-na-odleglosc [:db_insert_placeholder_7] => [:db_insert_placeholder_8] => 54.82.56.95 [:db_insert_placeholder_9] => 1513298122 ) in dblog_watchdog() (line 154 of /home/edulider/www/modules/dblog/dblog.module).