nowoczesne metody nauczania

19 li. 2017

Edutainment to nowe podejście do edukacji. Jego nazwa powstała z połączenia dwóch angielskich słów - education i entertainment. Pierwszoplanowym celem edutainmentu jest nauka. Natomiast zabawa jej towarzysząca powinna być zachętą i atrakcją.

10 li. 2017

Jak reklamować uczelnie? Jak rekrutować studentów z zagranicy? Jak wyszukiwań podobieństwa w tekście? Czy strona internetowa utrudnia rekrutację na studia? Jakie są formy komunikacji z kandydatem w rekrutacji międzynarodowej? Na powyższe oraz wiele innych pytań odpowiedzą eksperci podczas seminarium Uczelnia na miarę potrzeb - 21 listopada 2017 roku w Warszawie,  na które zapraszamy w imieniu Polskiego Instytutu Rozwoju Biznesu.

 

13 lp. 2016

Czyli kogo można spotkać na kursach podnoszących kwalifikacje zawodowe?

Trenerzy zazwyczaj preferują osoby, które aktywnie uczestniczą w szkoleniu, ale przy tym takie, które nie zadają trudnych pytań. W praktyce nie ma jednak grup idealnych. Można sobie w tym momencie zadać pytanie, co to trudny uczestnik na szkoleniu? Zazwyczaj w każdej grupie szkoleniowej znajduje się tzw. trudny uczestnik. Jest to osoba, z którą na pewno spotkał się każdy, kto organizował jakiekolwiek kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe.

07 st. 2016

Pierwsze dni nowego, 2016 roku to doskonała okazja ku temu, by spojrzeć na działania, które prowadziliśmy na portalu w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Cieszymy się , że w 2015 roku odwiedziło nas blisko 130 000 unikalnych użytkowników, czyli ponad ¼ więcej niż w 2014 roku! W ciągle zmieniającej się rzeczywistości, gdzie codziennie trzeba stawiać czoła nowym wyzwaniom życia zawodowego przez cały czas staraliśmy się inspirować Was do rozwoju i dokonywania pozytywnych zmian w swoim życiu.

15 wrz. 2015

Lepsza praca, swobodne podróżowanie, korzystanie z dobrodziejstw światowej kultury – to wszystko mamy na wyciągnięcie ręki jeśli biegle władamy językiem angielskim. Co jednak zrobić kiedy brakuje nam motywacji do spędzania wielu godzin z nosem w podręcznikach do nauki? Odpowiedź jest prosta – zapisać się do takiej szkoły, która oferuje coś więcej niż tylko standardowy proces nauki.

27 mrz. 2015

Według badań przeprowadzonych przez Gallup, 63% pracowników z całego świata wykazuje brak zaangażowania, natomiast tych zaangażowanych w pracę wielokrotnie rozpraszają różne czynniki.

20 lt. 2015

Howard Gardner, profesor Uniwersytetu Harvarda w środowisku naukowym znany jest przede wszystkim jako twórca teorii wielorakich inteligencji. Zdaniem amerykańskiego psychologa standardowe pomiary nie są wystarczające, by określić iloraz inteligencji danej osoby. Jego zdaniem istnieje kilka rodzajów inteligencji w zależności od aktywności, którą aktualnie weźmie się pod uwagę.

15 st. 2015

„Dżentelmen to człowiek, który nigdy nie zapomni o urodzinach damy, ale nie pamięta, które to są” (R.Lee Frost) czyli słów kilka o zapamiętywaniu liczb.

W dzisiejszym świecie bez zapamiętywania liczb byłoby nam dość trudno. Musimy zapamiętać numer PIN – albo i kilka. Dobrze jest, kiedy pamiętamy kilka numerów telefonu, pesel swój i najbliższych, numer konta, a i jakieś daty warto mieć w pamięci – jak chociażby rocznica ślubu, czy urodziny ukochanej osoby. Jak sobie pomóc? Czy jesteśmy skazani na zapisywanie wszystkiego na kartkach lub notowanie w telefonie?  Z pomocą mogą nam przyjść mnemotechniki, czyli techniki ułatwiające zapamiętywanie.  Myśląc o nich od razu nasuwa się pytanie: „Dlaczego one działają?”. Odpowiedź jest prosta – ponieważ wykorzystują zasady funkcjonowania ludzkiego umysłu i pamięci.  

15 maj 2014

Mobile learning zwany w skrócie m-learningiem jest innowacyjną formą nauki wykorzystującą bezprzewodowe technologie takie jak laptopy, smartphony, tablety czy odtwarzacze mp3. To bardziej nowoczesna forma d-learningu czyli uczenia się na odległość.

02 kw. 2014

Każdego roku New Media Consortium przygotowywują  ,,The Horizon Report", który jest jednym z najważniejszych na świecie opracowań na temat aktualnych trendów w edukacji. Obecna, jedenasta edycja raportu bada jak nowe technologie wpłyną na wykorzystanie ich w nauczaniu i uczeniu się w środowisku szkolnictwa wyższego. Dyskusje na temat trendów zostały podzielone na trzy kategorie czasowe, które odzwierciedlają ilość czasu potrzebnego na to, by weszły one w fazę szczytu.

Strony

Additional uncaught exception thrown while handling exception.

Original

PDOException: SQLSTATE[42000]: Syntax error or access violation: 1142 INSERT command denied to user 'edulider_baza'@'10.0.78.153' for table 'accesslog': INSERT INTO {accesslog} (title, path, url, hostname, uid, sid, timer, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => nowoczesne metody nauczania [:db_insert_placeholder_1] => taxonomy/term/119 [:db_insert_placeholder_2] => [:db_insert_placeholder_3] => 54.221.136.62 [:db_insert_placeholder_4] => 0 [:db_insert_placeholder_5] => SbdHhdKtViYUvPydlSyrSwjdSIdlieQCUAMzETE37dw [:db_insert_placeholder_6] => 637 [:db_insert_placeholder_7] => 1513184851 ) in statistics_exit() (line 93 of /home/edulider/www/modules/statistics/statistics.module).

Additional

PDOException: SQLSTATE[42000]: Syntax error or access violation: 1142 INSERT command denied to user 'edulider_baza'@'10.0.78.153' for table 'watchdog': INSERT INTO {watchdog} (uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7, :db_insert_placeholder_8, :db_insert_placeholder_9); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => 0 [:db_insert_placeholder_1] => php [:db_insert_placeholder_2] => %type: !message in %function (line %line of %file). [:db_insert_placeholder_3] => a:6:{s:5:"%type";s:12:"PDOException";s:8:"!message";s:895:"SQLSTATE[42000]: Syntax error or access violation: 1142 INSERT command denied to user 'edulider_baza'@'10.0.78.153' for table 'accesslog': INSERT INTO {accesslog} (title, path, url, hostname, uid, sid, timer, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => nowoczesne metody nauczania [:db_insert_placeholder_1] => taxonomy/term/119 [:db_insert_placeholder_2] => [:db_insert_placeholder_3] => 54.221.136.62 [:db_insert_placeholder_4] => 0 [:db_insert_placeholder_5] => SbdHhdKtViYUvPydlSyrSwjdSIdlieQCUAMzETE37dw [:db_insert_placeholder_6] => 637 [:db_insert_placeholder_7] => 1513184851 ) ";s:9:"%function";s:17:"statistics_exit()";s:5:"%file";s:55:"/home/edulider/www/modules/statistics/statistics.module";s:5:"%line";i:93;s:14:"severity_level";i:3;} [:db_insert_placeholder_4] => 3 [:db_insert_placeholder_5] => [:db_insert_placeholder_6] => http://edulider.pl/tagi/nowoczesne-metody-nauczania [:db_insert_placeholder_7] => [:db_insert_placeholder_8] => 54.221.136.62 [:db_insert_placeholder_9] => 1513184851 ) in dblog_watchdog() (line 154 of /home/edulider/www/modules/dblog/dblog.module).