psychologia biznesu

19 sie. 2016

Popularność coachingu wzrasta z miesiąca na miesiąc, wraz z tym jak doceniają go kolejni przedsiębiorcy. Na chwilę obecną szacuje się, że coaching jest jednym z najprężniej rozwijających się segmentów biznesu, a jego rynek światowy rocznie jest wart ponad trzy miliardy dolarów. Tak duża popularność tej dziedziny wynika głównie z obecnego tempa życia.

03 maj 2016

W 24-godzinnym trybie napływania różnymi kanałami nowych informacji, większość generowanej treści nie jest czytana, ale skanowana. Z badań wynika, że ludzie chcą poznawać nowe trendy, ale zamiast zawiłych informacji preferują zwięzły komunikat. Czym jest przeciążenie informacyjne i jak sobie z nim poradzić – o tym już za moment.

30 li. 2015

A gdyby tak można było rozszerzyć czas i zyskać dodatkową godzinę lub dwie w ciągu swojego dnia? Poznaj poniżej opisane metody i wykorzystaj je do „zaczarowania” zegara, tworząc złudzenie większej ilości czasu.
 

21 paź. 2015

To pytanie zadaje sobie co roku ok. 400 tys. absolwentów polskich uczelni, którzy wchodzą na rynek. Ich marzenia o szybkim sukcesie zawodowym weryfikuje jednak rzeczywistość. Coraz więcej naszych rodaków decyduje się pójść własną drogą i założyć firmę.

12 paź. 2015

Pokolenie Z i jego oczekiwania to ostatnio temat cieszący się ogromnym zainteresowaniem wśród pracodawców i HRowców. Nie bez przyczyny – zauważono, że po pierwsze: to pokolenie jest „inne”, a jego potrzeby różnią się od potrzeb poprzednich pokoleń, po drugie: słuchanie tych  potrzeb i dostosowywanie do nich oferty stało się koniecznością i jedynym gwarantem pozyskania talentów do organizacji.

10 lp. 2015

Współcześnie Internet daje nam szereg bardzo różnych możliwości jeśli chodzi o zarabianie. Do prowadzenia biznesu w sieci bardzo wiele osób podchodzi z przekonaniem, że jest to prosty i szybki sposób na zysk. Czy jest tak i istotnie i jakie są najpopularniejsze sposoby zarabiania w sieci – o tym w naszym artykule.

20 mrz. 2015

Nagradzanie to jedna z najbardziej skutecznych form motywacji pracowniczej. Nie oznacza to jednak, że musisz wydawać tysiące złotych na benefity dla zatrudnionych, by zwiększyć wydajność ich pracy. Możesz osiągnąć ten sam, a nawet lepszy efekt mniejszym nakładem finansowym. Jak? Inwestując w markowe produkty. Poniżej nasze propozycje na tanie, firmowe prezenty będące wartościowymi narzędziami motywacji pracowników.

Strony