rozwój pracowników

17 mrz. 2024

Współczesne środowisko biznesowe stawia przed pracownikami wiele wyzwań i możliwości rozwoju. Dążenie do stałego doskonalenia się w miejscu pracy jest kluczowym elementem budowania sukcesu zawodowego i osobistego spełnienia. W tym artykule przyjrzymy się konkretnym krokom, które można podjąć, aby skutecznie dążyć do rozwoju w pracy.

05 paź. 2015

O tym, że każda marka potrzebuje swojego ambasadora, nie trzeba nikogo przekonywać. Najwiarygodniejszymi ambasadorami marek produktowych są jej zadowoleni konsumenci. Najlepiej aby były to osoby publiczne, znane lub cieszące się autorytetem, popularnością -przynajmniej w danej grupie targetowej. Kto natomiast może być ambasadorem marki pracodawcy? W jaki sposób ich zdobywać?

01 wrz. 2015

Wbrew pozorom bycie dobrym szefem może okazać się trudne. Choć każda branża wymaga innych predyspozycji do pracy to jednak można wyróżnić zespół cech, które powinien posiadać każdy szef. Jak być dobrym szefem?

10 cz. 2015

Wysoka presja, przepracowanie, brak czasu na odpoczynek- tak często wygląda rzeczywistość w korporacjach. Kilka głębokich oddechów czy spędzenie kilkunastu minut na słuchaniu rytmicznej muzyki może nie wystarczyć, bu poradzić sobie z długotrwałym stresem. O jakich innych metodach na pokonanie stresu mówi się głośno dziś?

09 kw. 2015

Zaawansowana biznesowa gra strategiczna

Biznesowa gra strategiczna, wpisująca się w aktualne, mocne trendy – tj. serious games oraz gamifikację,  stanowi nowoczesną formę nauczania. Ogólna definicja gry, czyli dążenie do osiągnięcia określonego celu zgodnie z wyznaczonymi regułami, została w tym przypadku podporządkowana celowi edukacyjnemu, który związany jest z rozwojem zawodowym.

12 mrz. 2014

 

W zależności od tego, jaki zawód wykonujesz, powinieneś dopasować do niego swój strój. Jeśli jesteś przedstawicielem tzw. luźnego zawodu, eksperci SMART-HR radzą, abyś zdecydował się na strój typu business casual.

10 kw. 2013

Employer branding w ostatnich latach stał się pojęciem dość powszechnie używanym. Dostrzeżenie zależności między wizerunkiem firmy a jej sukcesem na rynku zaowocowało rozpoczęciem działalności na rzecz rozwoju employer brandingu. Czym jest employer branding i od czego zacząć jego wdrażanie?

08 lt. 2013

Gamifikacja zwana również grywalizacją jest zjawiskiem, które z każdym rokiem zyskuje na popularności. Coraz więcej międzynarodowych korporacji wykorzystuje ją jako z jednej strony narzędzie marketingowe pozwalające na pozyskanie klientów, z drugiej jako system motywujący pracowników.