II Forum e-Biznesu

27 listopada odbędzie się II Forum e-Biznesu pod hasłem „Ekspansja zagraniczna”. W Centrum Konferencyjnym Stadionu Narodowego w Warszawie spotkają się przedstawiciele przedsiębiorstw e-biznesowych, instytucji związanych z e-biznesem, a także reprezentanci startup’ów- w sumie około 500 osób.

Jednym z pierwszych punktów programu będzie rozdanie nagród zwycięzcom konkursu na Innowacyjną E-usługę i Technologię B2B (nagrodzone zostaną 3 osoby z każdej z kategorii). Zasadniczą część konferencji wypełnią wystąpienia doświadczonych ekspertów w dziedzinie e-biznesu. W trakcie porannej sesji plenarnej wystąpi Ken Globerman – inwestor, który udziela wsparcia startupom. W trakcie swojego wykładu przedstawi on kwestię uzyskiwania źródeł dotacji z zagranicy, a także elementarnych zasad współpracy z zagranicznymi inwestorami. Od godziny 11 natomiast będą prowadzone wykłady, w trakcie których zostaną poruszone najróżniejsze kwestie związane z e-biznesem i jego rozwojem w kierunku zagranicznym. Eksperci przedstawią m.in. jak wygląda obsługa klienta na rynku zagranicznym, jak budować wiarygodność polskiej marki oraz różne studia przypadków. Zagadnienia będą omawiane w ramach pięciu ścieżek:

  • Ekspansja zagraniczna- po co, dokąd i jak?
  • Globalny e-biznes- jak się przygotować?
  • Jesteśmy! Ale jak to ogarnąć?
  • Marketing- tak samo czy inaczej?
  • Wyzwania

 oraz jednej sesji inwestycyjnej, która będzie realizowana w formie 3 paneli dyskusyjnych z przedstawicielami funduszów inwestycyjnych.

W trakcie sesji popołudniowej wystąpi natomiast Andrew Rasiej (przedsiębiorca oraz inwestor), który podzieli się swoimi doświadczeniami w zdobywaniu międzynarodowych kontaktów oraz budowaniu relacji z partnerami międzynarodowymi. Konferencja jest przygotowywana w ten sposób, by przedsiębiorcy zajmujący się e-biznesem mogli całościowo spojrzeć na prowadzoną przez siebie działalność, a także dowiedzieć się jak wdrożyć nowe e-usługi. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, wcześniej jednak należy zgłosić swój udział  wypełniając formularz znajdujący się na stronie internetowej www.web.gov.pl. Ilość miejsc jest bowiem ograniczona. Całe wydarzenie będzie transmitowane w Internecie na żywo, dlatego też chętni, którym nie uda się dotrzeć na spotkanie w Warszawie będą mogli w nim uczestniczyć on-line.