nowoczesne technologie

Nowoczesne technologie w edukacji i nauczaniu.

19 li. 2017

Edutainment to nowe podejście do edukacji. Jego nazwa powstała z połączenia dwóch angielskich słów - education i entertainment. Pierwszoplanowym celem edutainmentu jest nauka. Natomiast zabawa jej towarzysząca powinna być zachętą i atrakcją.

01 sie. 2017

Od kilkunastu lat telewizja przeżywa prawdziwy rozkwit. Z synonimu pustej rozrywki stała się nie tylko sposobem na spędzanie wolnego czasu, ale też szansą na rozwój i pogłębienie zainteresowań. Wszystko dzięki telewizyjnym kanałom popularnonaukowym, które oferują programy i magazyny przygotowywane przez ekspertów z takich dziedzin jak zoologia, botanika, historia, muzyka i kinematografia oraz fizyka, chemia i mechanika. Właśnie szukasz nowego dostawcy telewizji? Poniżej prezentujemy trzy kanały, które warto uwzględnić przeglądając oferty.
 

 

 

 

16 paź. 2016

Kiedy większość dzieci prosi rodziców o podłączenie Internetu, podnosi argument, że bardzo im on pomoże w nauce. Prawda jest taka, że Internet wciąga i często spędzają one czas na portalach społecznościowych, grach z przemocą w tle czy bezużytecznych, śmiesznych obrazkach. Sytuacja jest podobna nawet w przypadku wielu dorosłych – nierzadko marnują oni całe godziny na bezsensowne surfowanie po stronach będących „zabijaczem czasu” Dlatego kiedy czujesz, że Sieć zawładnęła twoim czasem - zacznij z tym walczyć.

07 li. 2015

Na punkcie robienia autoportretów oszalał cały świat. Swoje sweet focie mają nie tylko nastolatkowie, ale również wielcy i znani tego świata: celebryci, politycy, a nawet papież. Choć selfie kochamy miłością bezgraniczną to jednak nie jest to miłość z wzajemnością. Psychoza, depresja, a nawet śmierć – to spotyka osoby, które obsesyjnie skupiają się na robieniu jak najbardziej zaskakujących selfie, nierzadko ryzykując przy tym życie. O selfie wykonanych tuż przed śmiercią i innych niebezpieczeństwach związanych z robieniem sobie zdjęć z ręki opowiemy w tym artykule.

16 wrz. 2015

„Jak sobie radzić ze zmianą w cyfrowym świecie” (bezpłatny ebook poradnik dla zapracowanych) daje możliwość przyjrzenia się dokładnie zagadnieniom związanym z nowymi wyzwaniami, stresem czy izolacją społeczną, dając okazję do zrozumienia okoliczności, które nimi kierują. To nie jest typowy podręcznik, skupia się bowiem naprzedstawieniu i wyjaśnieniu mechanizmów rządzących konkretnymi zachowaniami i relacjami.

10 cz. 2015

Wysoka presja, przepracowanie, brak czasu na odpoczynek- tak często wygląda rzeczywistość w korporacjach. Kilka głębokich oddechów czy spędzenie kilkunastu minut na słuchaniu rytmicznej muzyki może nie wystarczyć, bu poradzić sobie z długotrwałym stresem. O jakich innych metodach na pokonanie stresu mówi się głośno dziś?

20 kw. 2015

Portal Edulider.pl wspiera swoich czytelników w procesie rozwoju i zmiany już od 2008 roku. Od lat piszemy dla Was artykuły, na bieżąco dzielimy się aktualną wiedzą na portalach społecznościowych, inspirujemy do zmian za pomocą produktów motywacyjnych, nawiązujemy współpracę z ciekawymi ludźmi ze świata edukacji i biznesu. W ubiegłym roku przeprowadziliśmy badanie wśród polskich internautów, którego tematem głównym było radzenie sobie ze zmianami w kontekście pracy i uczenia się.

01 wrz. 2014

Co kilka minut logujesz się na skrzynkę mailową w poszukiwaniu nowych wiadomości? Kilkanaście razy dziennie sprawdzasz konto na serwisach społecznościowych, bo boisz się, że kiedy jesteś wylogowany coś Cię omija? Obsesyjnie porównujesz się z innymi i zastanawiasz się czy Twoje życie jest równie ciekawe? Uważaj, możesz być FOMO.

17 sie. 2014

Siecoholizm, internetoholizm czy cyberzależność- to powszechne określenia uzależnienia od Internetu. Choć wielu nie traktuje go jak chorobę to jednak statystki biją na alarm. Najnowsze badania EU Kids Online pokazują, że co piąty nastolatek w wieku 11-16 lat ma objawy ,,problemowego korzystania z Internetu”, a co dziesiąty- pełne objawy uzależnienia. Czym jest uzależnienie od Internetu? Jakie są jego objawy?

Strony

Additional uncaught exception thrown while handling exception.

Original

PDOException: SQLSTATE[42000]: Syntax error or access violation: 1142 INSERT command denied to user 'edulider_baza'@'10.0.78.142' for table 'accesslog': INSERT INTO {accesslog} (title, path, url, hostname, uid, sid, timer, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => nowoczesne technologie [:db_insert_placeholder_1] => taxonomy/term/176 [:db_insert_placeholder_2] => [:db_insert_placeholder_3] => 54.163.210.170 [:db_insert_placeholder_4] => 0 [:db_insert_placeholder_5] => nUd4phh38fkZRoK3DMmWXiwWn6ssladh2hSMgyj21jg [:db_insert_placeholder_6] => 689 [:db_insert_placeholder_7] => 1513087217 ) in statistics_exit() (line 93 of /home/edulider/www/modules/statistics/statistics.module).

Additional

PDOException: SQLSTATE[42000]: Syntax error or access violation: 1142 INSERT command denied to user 'edulider_baza'@'10.0.78.142' for table 'watchdog': INSERT INTO {watchdog} (uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7, :db_insert_placeholder_8, :db_insert_placeholder_9); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => 0 [:db_insert_placeholder_1] => php [:db_insert_placeholder_2] => %type: !message in %function (line %line of %file). [:db_insert_placeholder_3] => a:6:{s:5:"%type";s:12:"PDOException";s:8:"!message";s:891:"SQLSTATE[42000]: Syntax error or access violation: 1142 INSERT command denied to user 'edulider_baza'@'10.0.78.142' for table 'accesslog': INSERT INTO {accesslog} (title, path, url, hostname, uid, sid, timer, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => nowoczesne technologie [:db_insert_placeholder_1] => taxonomy/term/176 [:db_insert_placeholder_2] => [:db_insert_placeholder_3] => 54.163.210.170 [:db_insert_placeholder_4] => 0 [:db_insert_placeholder_5] => nUd4phh38fkZRoK3DMmWXiwWn6ssladh2hSMgyj21jg [:db_insert_placeholder_6] => 689 [:db_insert_placeholder_7] => 1513087217 ) ";s:9:"%function";s:17:"statistics_exit()";s:5:"%file";s:55:"/home/edulider/www/modules/statistics/statistics.module";s:5:"%line";i:93;s:14:"severity_level";i:3;} [:db_insert_placeholder_4] => 3 [:db_insert_placeholder_5] => [:db_insert_placeholder_6] => http://edulider.pl/tagi/nowoczesne-technologie [:db_insert_placeholder_7] => [:db_insert_placeholder_8] => 54.163.210.170 [:db_insert_placeholder_9] => 1513087217 ) in dblog_watchdog() (line 154 of /home/edulider/www/modules/dblog/dblog.module).