nowoczesne metody nauki

19 li. 2017

Edutainment to nowe podejście do edukacji. Jego nazwa powstała z połączenia dwóch angielskich słów - education i entertainment. Pierwszoplanowym celem edutainmentu jest nauka. Natomiast zabawa jej towarzysząca powinna być zachętą i atrakcją.

18 wrz. 2016

Do tego, że znajomość języków obcych zarówno w sytuacjach życia codziennego, jak i w pracy jest bardzo przydatna raczej nie trzeba nikogo przekonywać. W praktyce jednak mobilizacja do regularnej nauki w natłoku codziennych obowiązków bywa trudna. Z pomocą przychodzą nam aplikacje i programy do nauki języków obcych, które możemy w każdej chwili ściągnąć na naszego smartfona i korzystać z nich, kiedy tylko mamy na to czas i ochotę.

09 kw. 2016

W życiu każdego człowieka przychodzi taki moment, kiedy porównuje miejsce, w którym obecnie się znajduje z tym, gdzie chciałby być oraz zastanawia się jak tam dotrzeć. Szczególnie często takie rozważania podejmują studenci, którzy chcą jak najefektywniej spędzić kilka lat w uczelnianych murach. Dla wszystkich tych, którzy chcieliby zainwestować w swój rozwój przygotowaliśmy  garść wskazówek, dzięki którym można osiągnąć lepsze rezultaty swojej nauki.

30 gru. 2015

Zainteresowanie możliwością kształcenia w języku obcym rośnie z roku na rok. Wiele osób zadaje sobie w związku z tym pytanie jaką szkołę językową wybrać? Która spełni oczekiwania i zaspokoi potrzeby? W ostatnich latach szkół językowych powstało jak grzybów po deszczu, jednak szkoła szkole nierówna. Poniżej zwracamy uwagę na kilka kwestii, dzięki którym wybór stanie się łatwiejszy.

23 li. 2015

Język angielski uważany jest za współczesne esperanto, ponieważ pozwala porozumiewać się między sobą ludziom wielu kultur i narodowości. Jego dobra znajomość jest potrzebna praktycznie wszędzie. Jeśli chcesz aplikować na atrakcyjne stanowisko pracy, skorzystać z oferty specjalistycznych kursów internetowych, zrozumieć słowa słuchanych piosenek czy porozumieć się z innymi w czasie podróży zagranicznych to musisz znać angielski.

11 cz. 2015

Znajomość słownictwa to podstawa skutecznej komunikacji w języku obcym, zgodnie z zasadą im większy zasób słownictwa tym lepiej. Jednak tradycyjne metody zapamiętywania nowych słówek mogą skutecznie zniechęcić do nauki. Poniżej prezentujemy twórcze sposoby na przyswajanie nowych słówek, dzięki którym nauka języka nigdy nie będzie nudna, a wręcz przeciwnie - stanie się przyjemnością.

 

30 kw. 2015

Powtórki to kwintesencja nauki i zapamiętywania. Dobrze zorganizowane i uwzględniające potrzeby Twojego organizmu sprawią, że z opanowanej wiedzy będziesz mógł korzystać przez długi czas. Jak zapamiętywać efektywnie- poniżej znajdziesz konkretne wskazówki, które ułatwią Ci to zadanie.

15 st. 2015

O szybkim czytaniu, korzyściach i obawach z tym związanych w rozmowie z Martyną Korotczuk opowiada Aleksandra Jadach - psycholog, trener efektywnej nauki w Europejskim Instytucie Edukacji Engram – jedynej w Polsce certyfikowanej szkole efektywnej nauki. Prawdziwa pasjonatka mnemotechnik i szybkiego czytania. Na co dzień prowadzi warsztaty Ucz się inteligentnie (uczsieinteligentnie.pl) oraz szkolenia skierowane do pedagogów, nauczycieli i dyrektorów szkół.

22 cz. 2014

Bezpieczne, dostępne, łatwe w obsłudze i niezawodne- tak powszechnie mówi się o narzędziach Google Apps. Będące gwarantowanym bezpłatnie połączeniem systemu szkolnego z najnowszymi technologiami zmieniają rzeczywistość edukacyjną oferując możliwości nauki na miarę XXI wieku. Co to jest Google Apps dla Szkół i Uczelni? Jak można wykorzystać narzędzia Google w procesie nauki i nauczania?

15 maj 2014

Mobile learning zwany w skrócie m-learningiem jest innowacyjną formą nauki wykorzystującą bezprzewodowe technologie takie jak laptopy, smartphony, tablety czy odtwarzacze mp3. To bardziej nowoczesna forma d-learningu czyli uczenia się na odległość.

Strony

Additional uncaught exception thrown while handling exception.

Original

PDOException: SQLSTATE[42000]: Syntax error or access violation: 1142 INSERT command denied to user 'edulider_baza'@'10.0.78.153' for table 'accesslog': INSERT INTO {accesslog} (title, path, url, hostname, uid, sid, timer, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => nowoczesne metody nauki [:db_insert_placeholder_1] => taxonomy/term/116 [:db_insert_placeholder_2] => [:db_insert_placeholder_3] => 54.221.136.62 [:db_insert_placeholder_4] => 0 [:db_insert_placeholder_5] => uQYBsMLtnNcsHP4ptlwUGEVc0BLN5Yk_mMBnaFS5P7g [:db_insert_placeholder_6] => 522 [:db_insert_placeholder_7] => 1513184614 ) in statistics_exit() (line 93 of /home/edulider/www/modules/statistics/statistics.module).

Additional

PDOException: SQLSTATE[42000]: Syntax error or access violation: 1142 INSERT command denied to user 'edulider_baza'@'10.0.78.153' for table 'watchdog': INSERT INTO {watchdog} (uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7, :db_insert_placeholder_8, :db_insert_placeholder_9); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => 0 [:db_insert_placeholder_1] => php [:db_insert_placeholder_2] => %type: !message in %function (line %line of %file). [:db_insert_placeholder_3] => a:6:{s:5:"%type";s:12:"PDOException";s:8:"!message";s:891:"SQLSTATE[42000]: Syntax error or access violation: 1142 INSERT command denied to user 'edulider_baza'@'10.0.78.153' for table 'accesslog': INSERT INTO {accesslog} (title, path, url, hostname, uid, sid, timer, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => nowoczesne metody nauki [:db_insert_placeholder_1] => taxonomy/term/116 [:db_insert_placeholder_2] => [:db_insert_placeholder_3] => 54.221.136.62 [:db_insert_placeholder_4] => 0 [:db_insert_placeholder_5] => uQYBsMLtnNcsHP4ptlwUGEVc0BLN5Yk_mMBnaFS5P7g [:db_insert_placeholder_6] => 522 [:db_insert_placeholder_7] => 1513184614 ) ";s:9:"%function";s:17:"statistics_exit()";s:5:"%file";s:55:"/home/edulider/www/modules/statistics/statistics.module";s:5:"%line";i:93;s:14:"severity_level";i:3;} [:db_insert_placeholder_4] => 3 [:db_insert_placeholder_5] => [:db_insert_placeholder_6] => http://edulider.pl/tagi/nowoczesne-metody-nauki [:db_insert_placeholder_7] => [:db_insert_placeholder_8] => 54.221.136.62 [:db_insert_placeholder_9] => 1513184614 ) in dblog_watchdog() (line 154 of /home/edulider/www/modules/dblog/dblog.module).