Jak reklamować uczelnie?Jak rekrutować studentów z zagranicy? Jak wyszukiwań podobieństwa w tekście? Czy strona internetowa utrudnia rekrutację na studia? Jakie są formy komunikacji z kandydatem w rekrutacji międzynarodowej?
Na powyższe oraz wiele innych pytań odpowiedzą eksperci podczas seminarium Uczelnia na miarę potrzeb - 21 listopada 2017 roku w Warszawie, na które zapraszamy w imieniu Polskiego Instytutu Rozwoju Biznesu.
Wstęp wolny, wymagana rejestracja
Podczas seminarium głos zabiorą m. in. :
-
Katarzyna Świerk - Kierownik, Biuro Nauki i Współpracy z Zagranicą, Uniwersytet Gdański
-
dr hab. Marek Kowalski - kierownik projektu Otwartego Systemu Antyplagiatowego, Uniwersytet Kardynała Stefan Wyszyńskiego w Warszawie, Wydział Matematyczno – Przyrodniczy
-
Kamil Bolek - Dyrektor Marketingu LifeTube
-
mgr Mariusz Czerniak - Kierownik, Pracownia komputeryzacji toku nauczania, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
-
Anna Jędrzejczak - Kierownik ds. Kluczowych Klientów, Plagiat.pl
-
Piotr Gajewski - Dealer Manager, Sony Professional Solutions Europe
-
Anna Rolczak - Dyrektor Centrum Promocji, Uniwersytet Łódzki
"Profesjonalizacja wizerunku uczelni wyższej" -
Michał Wojciechowski - Specjalista ds. grafiki i projektowania, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Zapraszamy:
Przedstawicieli publicznych i niepublicznych szkół wyższych:
- Rektorów
- Kanclerzy
- Dziekanów
- Dyrektorów/Kierowników działów: technicznych, administracyjnych, bezpieczeństwa, kadrowych, obsługi studentów/dziekanatów, centrum informatyki.
Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat.
Miejsce: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
Czas trwania: 09.30 – 14.30
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Kontakt:
Karolina Gromadzka
mobile: +48/ 535 304 214
e-mail: karolina.gromadzka@pirbinstytut.pl