integracja w firmie

15 mrz. 2018

Konflikty są nieodłączną częścią życia każdej firmy. Rodzą napięcie między pracownikami i mają znaczący wpływ na efektywność ich pracy, co ma z kolei przełożenie na sukces firmy. Najgorszą postawą jaką możesz przyjąć w sytuacji, gdy w firmie źle się dzieje jest udawanie, że problem nie istnieje lub podejmowanie prób zamiecenia go pod dywan.

03 wrz. 2017

Team building to doskonała i obecnie coraz bardziej popularna forma poznawania jednostek na obszarze określonej grupy. Są to wszelkiego rodzaju wyjazdy integracyjne, imprezy firmowe oraz uroczystości organizowane w celu jednoczenia się grupy.

08 cz. 2013

Jednym z wyzwań, jakie stoi przed każdym przedsiębiorstwem jest komunikacja wewnętrzna. Jak wynika z badań to jakie relacje panują między pracownikami i jak wygląda obieg informacji ma niezwykle ważne znaczenie dla efektywności pracy pracowników, a co za tym idzie sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Jak usprawnić komunikację wewnętrzną w firmie?

08 mrz. 2013

Nie od dziś wiadomo, że praca zespołowa często daje znacznie lepsze rezultaty niż w przypadku indywidualnej pracy nad projektem. Wpływanie na efektywność pracowników jest obecnie jednym z najważniejszych wyzwań jakie stoją przed kadrą zarządzającą. Dobrym pomysłem jest więc zorganizowanie szkoleń dla osób pracujących w zespole biorąc pod uwagę najważniejsze czynniki, które wpływają na efektywność pracy takiej grupy.

08 lt. 2013

Gamifikacja zwana również grywalizacją jest zjawiskiem, które z każdym rokiem zyskuje na popularności. Coraz więcej międzynarodowych korporacji wykorzystuje ją jako z jednej strony narzędzie marketingowe pozwalające na pozyskanie klientów, z drugiej jako system motywujący pracowników.

11 st. 2013

Nowe miejsce pracy to nowi ludzie, nowe wyzwania, nowe obowiązki. Każda zmiana pracy jest wyzwaniem, któremu musisz stawić czoło. Jeśli bardzo chcesz dobrze wypaść  pierwszego dnia to naturalne, że w tym niezwykle ważnym dniu udzieli ci się stres. Jak zminimalizować jego poziom i bez przykrych niespodzianek przeżyć pierwszy dzień w nowej pracy?

07 gru. 2012

Zespół najczęściej definiowany jest jako mała grupa, składająca się z osób o komplementarnych umiejętnościach, którzy mają wspólny cel do którego dążą. Kształcenie umiejętności pracy w zespole jest bardzo ważne biorąc pod uwagę fakt, że pracodawcy cenią tę sprawność u przyszłych pracowników. Ma to swoje potwierdzenie w wynikach III edycji badań Bilansu Kapitału Ludzkiego. Na ich podstawie powstał raport ,,Pracodawcy o rynku pracy”.

04 gru. 2011

Na wzór zachodnich krajów, coraz więcej Polskich firm decyduje się na organizowanie świątecznych imprez. Celem danego wydarzenia, jest z jednej strony pokazanie pracownikom, że ich firma troszczy się o nich, a z drugiej strony, redukcja szeroko rozumianego stresu, wynikającego z wykonywanych obowiązków. Na sukces świątecznej imprezy składają się: jedzenie, dekoracje, odpowiednia atmosfera oraz gry i zabawy. To właśnie te ostatnie sprawiają, że impreza nabiera wyjątkowego klimatu.